6. Framtidens e-handel är offline

#WeakSpotPod

Det sjätte avsnittet av The Weak Spot är riktigt matigt, och här pratar Jesper och Anders om hur framtidens e-handel är omnichannel där ”offline” måste samverka med ”online”. Anders levererar en flodvåg av matig statistik och Jesper spekulerar i att leklandens affärsmodeller egentligen handlar om en enda sak, och det är inte lekland. Robotmedarbetare, Facebook och Googles nya annonseringsmöjligheter och behovet av techinvesteringar istället för fler kampanjer är andra ämnen som berörs. Dessutom får Bauhaus i synnerhet och byggvaruhandeln i allmänhet en rejäl känga när det kommer till kundupplevelser.

Dela gärna podden och berätta vad du tycker. Kommentera via vår webb, #WeakSpotPod eller maila oss på pod@weakspotpod.se. Prenumerera via iTunes eller aCast så missar du inget avsnitt!

Mycket nöje!

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.